SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...

18 Eylül 2009

AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ 2009-2010 KAYIT TARİHLERİ

Açıköğretim'de Kayıtlar Başlıyor

Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nin Açıköğretim Fakülteleri(AÖF)'nde internet başvuru ve kayıt işlemleri başlıyor.

18/09/2009
Anadolu Üniversitesi'nden yapılan açıklamaya göre, üniversitesinin uzaktan eğitim sistemine göre öğretim yapan Açıköğretim, İktisat, İşletme Fakültelerine Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sistemi (ÖSYS) ile yerleştirilen adayların kayıt işlemleri 23 Eylül - 20 Ekim 2009 tarihleri arasında yapılacak.

2009-2010 Öğretim yılı başvuru ve kayıt tarihleri aşağıda verilmiştir.

Planlanan İnternet Başvuru Tarihi

Planlanan AÖF Bürosundan Kayıt Tarihi

Planlanan AÖF Bürosundan Mazeretli Kayıt Tarihi

23 Eylül 2009 - 20 Ekim 2009

23 Eylül 2009 - 16 Ekim 2009

17 Ekim 2009 – 20 Ekim 2009



Kayıtların, http://aofkayit.anadolu.edu.tr adresinden internet başvuru ve AÖF bürolarından kayıt olmak üzere iki aşamalı yapılacağı bildirildi.

haber50.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SORU ALIMI KAPANMIŞTIR !!!

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

SORU ALINMAMAKTADIR...

LÜTFEN SORU SORMAYINIZ...
YAPILAN ÖNERİ VE DEĞERLENDİRMELER İLGİLİ SINAV KILAVUZLARI KAPSAMINDA YAPILMAKTADIR. ESAS OLAN İLGİLİ KILAVUZDA YAZILI OLANLARDIR.